Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. ● у відділення від - 70 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Доставка замовлення протягом 1-2 днів
- Доставка кур’єром “Нова Пошта” ● кур’єром від 105 грн Відправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. Доставка замовлення протягом 1-2 днів “Укрпошта Експрес” ● кур’єром від - 60 ₴ Відправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. Доставка замовлення протягом 1-4 днів
- Відправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. ● у відділення від - 50 ₴ Доставка замовлення протягом 3-5 днів
Способи оплати
- Онлайн оплата
- 4246 0010 0008 0600 В опису вкажіть за який товар сплачуєте та Прізвище отримувача замовлення.
- Надішліть ваші реєстраційні документи і всю необхідну інформацію для відправки.
- Нова Пошта додатково стягує комісію в розмірі 20 грн + 2% від суми післяплати
Гарантія:
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.