Продавець 21VIKT розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
776 відгуків
Оптом дешевше! Знижки до 45%Обрати товар

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (99) 727-33-75
+380 (96) 142-65-41
21VIKT
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. ● у відділення від - 70 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Доставка замовлення протягом 1-2 днів
  • Доставка кур'єромДоставка кур’єром “Нова Пошта” ● кур’єром від 105 грн Відправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. Доставка замовлення протягом 1-2 днів “Укрпошта Експрес” ● кур’єром від - 60 ₴ Відправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. Доставка замовлення протягом 1-4 днів
  • DeliveryВідправка замовлення у Вівторок та П'ятницю. ● у відділення від - 50 ₴ Доставка замовлення протягом 3-5 днів

Способи оплати

  • Пром-оплатаОнлайн оплата
  • Безготівкова оплата на карту ( 4246 0010 0008 0600 )4246 0010 0008 0600 В опису вкажіть за який товар сплачуєте та Прізвище отримувача замовлення.
  • Безготівкова оплата (на розрахунковий рахунок організації)Надішліть ваші реєстраційні документи і всю необхідну інформацію для відправки.
  • ПісляплатаНова Пошта додатково стягує комісію в розмірі 20 грн + 2% від суми післяплати

Гарантія:

Повернення товару по гарантії.

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:

● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner